czwartek, 5 kwietnia 2018

ŚWIĄTECZNE KARTKOWANIE 2018 - LIFT MARCOWY

W dalszym ciągu kleimy kartki w ramach kolejnej całorocznej zabawy na blogu Święta na okrągło. W tym roku liftujemy kartki dowolnie wybierając spośród trzech propozycji przygotowanych przez inne uczestniczki zabawy a zgromadzone przez Inkę w "banku" świątecznych kartek.

Z marcowych propozycji wybrałam kartkę Au-une
Moja wersja:

oryginał:
https://swietanaokraglo.blogspot.com/2018/03/liftujemy-kartki-wyzwanie-marcowe-312.html
https://swietanaokraglo.blogspot.com/2018/03/liftujemy-kartki-wyzwanie-marcowe-312.html

10 komentarzy:

  1. Jaaasne! nawet jak ciemne to u Ciebie.. jasne! odważny krok - przewrócenie o 90 stopni ;) ale kartka odjazdowo wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta "pomroczność jasna" :) świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ps. Chciałam napisać wiadomość e-mail z pewnym zapytaniem ale nie mogę odszukać kontaktu na blogu. Będę ogromnie wdzięczna za kontakt na mój e-mail: monika_prokop@wp.pl

      Usuń